SERIA 6C, INNOWACYJNY WYGLĄD, WYSOKI KOMFORT I WYDAJNOŚĆ.

Seria 6C jest następcą Powermondiala. W jej skład wchodzą 2 modele napędzane nowymi silnikami FPT NEF o pojemności 4,5 l i mocy 111 i 121 KM. Silnik spełnia normę Tier 4 Interim dzięki zastosowaniu innowacyjnego systemu SCR (selektywna redukcja katalityczna). System Dual Power pozwala zwiększyć moc silnika do 121 i 133 KM w transporcie lub w przypadku używania wałka WOM.
Seria 6C ma nową stylistykę tak jak pozostałe nowe ciągniki z rodziny Landini. Ciągnik ma bardziej kompaktową budowę i nowoczesną czterosłupkową kabinę zapewniającą wysoki komfort pracy. Główne parametry techniczne Seri 6C to 3-stopniowa przekładnia Powershift 36+12, elektrycznie sterowany tylny podnośnik o udźwigu 5400 kg oraz WOM z 4 prędkościami w opcji.
Układ hydrauliczny o całkowitym wydatku 110 l/min. Ciągnik może być opcjonalnie wyposażony w amortyzowaną przednią oś i kabinę co pozwala zwiększyć komfort pracy.

TIER 4 INTERIM FPT-NEF SILNIK Z SYSTEMEM SCR

Ciągniki Seri 6C napędzane są przez czterocylindrowe, 6 zaworowe silniki FPT-NEF o pojemności 4,5 l z turbo i systemem wtrysku Common Rail, które zapewniają maksymalną moc 121 i 133 KM. Zoptymalizowany system wtrysku paliwa oraz zwiększona efektywność spalania w połączeniu z systemem SCR pozwalają dostarczyć wysoką moc i moment obrotowy przy jednoczesnym obniżeniu zużycia paliwa. System Dual Power automatycznie zwiększa moc i moment obrotowy silnika w ciężkich warunkach pracy lub w transporcie. Maska otwiera się szeroko co zapewnia łatwy dostę do komory silnika podczas codziennej obsługi i konserwacji

Przekładnia T-TRONIC

Przekładnia T-TRONIC oferuje 36 przełożeń do przodu ( 3 zakresy, 4 biegi, 3 półbiegi zmieniane pod obciążeniem) i 12 przełożeń do tyłu. Zmiana biegów odbywa się poprzez wciśnięcie przycisku sprzęgła w dźwigni zmiany biegów. W opcji dostępna jest przekładnia z biegami pełzającymi 48+16. Przycisk sprzęgła oraz elektrohydrauliczny rewers pozwala zmieniać biegi oraz kierunek jazdy bez używania pedału sprzęgła. Przekładnia T-TRONIC posiada również tryb Eco Forty który zapewnia prędkość 40 km/h przy 1900 obr/min co daje nam niższe zużycie paliwa i niski poziom hałasu.

Kabina

Nowoczesna, czterosłupkowa konstrukcja z płaską podłogą oraz w kabinie Master Class oferuje łatwy dostęp do fotela kierowy oraz doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. Komfortowe stanowisko pracy zapewnia wielopozycyjny pneumatyczny fotel i regulowana kierownica. Główne elementy sterujące zintegrowane są na prawej konsoli dla ułatwienia obsługi. Wnętrze wykończone jest w nowoczesnym i eleganckim stylu i charakteryzuje się wysoką jakością wykonania. Doskonałe wyciszenie wraz z klimatyzacją zapewniają komfortowe warunki pracy przez długie godziny. W opcji dla podniesienia komfortu pracy dostępna jest kabina amortyzowana. Okno dachowe zapewnia doskonałą widoczność podczas pracy z ładowaczem czołowym. 14 potężnych świateł halogenowych zapewnia doskonałe oświetlenie podczas pracy w nocy.