Stworzony do pracy

Każdy ciągnik Landini odzwierciedla poświecenie i pasję osób zaangażowanych w powstanie nowoczesnych i niezawodnych ciągników. Seria 6 T4I jak najbardziej wpisuje się w ten kanon. Ciągniki o mocy od 143 do 212 KM oferują najlepszą technologię, wysoki komfort pracy oraz dużą wydajność. Wszystkie trzy modele serii zasilane są nowymi silnikami FPFPT NEF 6 CYL CR TAAT z turbo z systemem wtrysku Common Rail. Jest to czterocylindrowa jednostka o pojemności 4,5 l, spełniająca normy emisji spalin Tier 4 dzięki zastosowaniu system SCR, który redukuje emisję spalin bez wpływu na wydajność silnika. Seria 6 ma zwiększony rozstaw osi co znacząco poprawia stabilność i manewrowanie. Ciągniki wyposażony w nowoczesną przekładnia Roboshift z 24 biegami do przodu o 24 do tyłu (6 zakresów z 4 półbiegami z możliwością automatycznej zmiany przełożeń) z elektrohydraulicznym rewersem z płynną regulacją czułości zmiany kierunku jazdy. Przekładnia jest sterowana elektronicznie za pomocą przycisków umieszczonych w wielofunkcyjnym podłokietniku dodatkowo wyposażona jest w opcje „Autoshift” zapewniającą łatwiejszą prace w terenie lub w czasie transportu. W opcji dostępna jest przekładnia z biegami pełzającymi. Elektro-hydraulicznie tylny WOM z wałkiem z wymienną końcówką oferuje zakres 4 prędkości obrotów 540/540E/1000/1000E. Elektroniczne sterowaniem WOM’em zapewnia płynny rozruch. Układ hydrauliczny o zamkniętym obiegu i z inteligentnym systemem doboru wydatku. System jest wyposażony w pompę o zmienny wydatku. Wydatek całkowity wynosi 167 l/min z czego 123 l/min jest dostarczane do podnośnika i zaworów zewnętrznych. Elektronicznie sterowany tylny podnośnik dzięki kontroli na wielofunkcyjnym podłokietniku gwarantuje precyzyjną obsługę narzędzi oraz zapewnia udźwig 9 300 kg. Czujnik radar (czujnik rzeczywistej prędkości kół) dostępny jest w opcji i pozwala w trudnych warunkach terenowych zmniejszyć poślizg kół. Również w opcji dostępny jest przedni WOM i TUZ o udźwigu 3500 kg. Niezależne zawieszenie przedniej osi sterowane elektronicznie zostało opracowane aby zapewnić niezależną amortyzacje każdego koła osobno. Kąt skrętu 550 zapewnia doskonałą zwrotność. Nowa nowoczesna kabina „Longe Cab” stanowi prawdziwe centrum High-tech, zaprojektowana aby zaoferować operatorowi bezpieczne, funkcjonale i wysoko komfortowe miejsce pracy. Ergonomiczne rozmieszczenie elementów sterujący zapewnia łatwą i wygodną obsługę. Wnętrze wykonane jest z wysokogatunkowych materiałów używanych w przemyśle motoryzacyjnym.

  6-145 6-160 6-175
Silnik TIER 4 INTERIM / STAGE 3B NEF 4 cyl NEF 4 cyl NEF 4 cyl
CR TAA CR TAA CR TAA
Elektroniczny wysokociśnieniowy system Common Rail standard standard standard
Chłodnica powietrza (intercooler)  turbo / typu powietrze-powietrze standard standard standard
Max moc silnika z DUAL POWER  przy 1900 obr/min   (ISO TR 14396 ECE R120) 175/129
Moc znamionowa silnika z DUAL POWER  przy 2200 obr/min   (ISO TR 14396 ECE R120) 170/125
Maksymalna Moc znamionowa silnika przy 1900 obr/min   (ISO TR 14396 ECE R120) 143/105 160/118 166/122
Moc znamionowa silnika  przy 2200 obr/min   (ISO TR 14396 ECE R120) 135/99 152/112 160/118
Max moment (z DUAL POWER)   (ISO TR 14396 ECE R120) 590 (—) 676 (—) 680 (700)
Wzrost momentu obrotowego (z DUAL POWER) 37% (—) 40% (—) 33% (29%)
Średnica cylindra / skok tłoka w [mm] 104 / 132 104 / 132 104 / 132
Pojemność silnika/ liczba cylindrów// ilość zaworów 4.500 / 4 / 16 4.500 / 4 / 16 4.500 / 4 / 16
Układ wydechowy oparty na technologii SCR standard standard standard
Pojemność zbiornika AdBlue 38 38 38
Pojemność zbiornika paliwa 280 280 280